loading...
فورفان | آهنگ،SMS،عکس،بازی،نرم افزار
حامد بازدید : 143 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (1)
دوستان عزیز شما از این به بعد می تونید اس ام اس ها تون رو برای ما بفرستین تا با نام خودتون در سایت نمایش داده بشه،برای اطلاع از نحوه ارسال مطلب به ادامه مطلب بروید. *ویژگی های ارسال اس ام اس به سایت *-مطلب شما با نام خودتان در سایت منتشر می شود *-فورفان اس ام اس" target="_blank">فورفان اس ام اس مثل سایت های دیگر اس ام اس های ارسالی کاربران را در یک پست ارسال نمی کند بلکه اس ام اس های هر کاربر را در یک پست جداگانه ارسال می شود *- ما مانند سایت های دیگر سامانه پیامک راه اندازی نکردیم چون نمی خواستیم کاربران برای ارسال هر مطلب متحمل هزینه بشونددوستان عزیز برای ارسال اس ام اس کافی است که در سایت عضو بشوید و پس از عضویت در سایت از پنل کاربری خودتون به قسمت ارسال مطلب بروید.در این قسمت شما وارد محیطی شبیه ورد میشوید.در قسمت عنوان شما برای مطلب خود عنوانی را می نویسید پس از آن در قسمت متن،مطلب خود را تایپ کرده و در قسمت برچسب چند کلمه که به مطلب شما مربوط است را می نویسید تا در موتورهای جستجوها نیز بیاید و بعد از آن مطلب خود را ارسال می کنید.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط admin در تاریخ 1392/10/22 و 22:24 دقیقه ارسال شده است

سلام . دوست عزيز .
ماشااله با اين همه بازديدي که سايتت داره مي توني حسابي ازش پول در بياري .
کاري که خودم دارم انجام ميدم و خداييش راضي هستم .
سايتي بهت معرفي مي کنم که خودم هم دارم استفاده مي کنم فقط کافيه ثبت نام کني و نيم ساعت کدش رو توي وبلاگت بزاري اگه راضيت نکرد سريعا کد رو بردار ولي مطمئن باش مثله خود من مشتري دائمي اين سايت مي شي .
کافيه وارد اين آدرس بشي :
http://redpopup.com/ref:308
و ثبت نام کني و کدش رو بزاري توي سايتت اون وقت بعد از چند روز که حسابت به 15 هزار تومن رسيد درخواست برداشت بده و همون روز پولت رو توي حساب بانکيت تحويل بگير .
دوست عزيز توي اين دوره زمونه که هزينه هاي زندگي زياده نبايد شانس پول درآوردن راحت و بي دردسر رو از دست داد .
فقط نيم ساعت امتحانش کن و خوشت نيومد ديگه استفاده نکن .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 400
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 876
  • بازدید ماه : 876
  • بازدید سال : 57,749
  • بازدید کلی : 888,747
  • کدهای اختصاصی